Dag 22 en 23 Buenos Aires - Groningen

28 november 2018 - Buenos Aires, Argentinië

En dan breekt de laatste vakantiedag aan. Alles weer netjes in de koffer en wachten tot 13.00 uur, want dan vertrekt de bus naar het vliegveld.

Tjesca en ik willen nog koffiedrinken in één van ‘s werelds mooiste barretjes: Tortoni. Er staat nog geld op onze metrokaart, dus we zijn er zo. Het is inderdaad een mooie bar met nog veel oude elementen. Bij de koffie hoort natuurlijk een stuk taart. Lemon pie in ons geval. Verder winkelen we nog wat met onze laatste peso’s. Terug in het hotel blijkt dat er ook een dakterras is. Daar moeten we nog even een kijkje nemen en dan vertrekken we. Arnold blijft achter, hij gaat nog even verder met reizen. Het Vlaamse paar blijft ook nog even en hebben we niet eens afscheid van genomen. Misschien zegt dat al genoeg ...

Onderweg naar het vliegveld zien we heel veel politie langs de kant van de weg staan. Dat zal vast te maken hebben met de G20 van a.s. vrijdag. Gelukkig merken we er op de luchthaven weinig van. We nemen afscheid van Erik, hij woont in Mexico en vliegt iets later dan wij terug. Wij hebben een KLM-Asia toestel. Bijzonder, maar niks mis mee. Het eten smaakt beter dan op de heenreis en na een heerlijke jankfilm lukt het me een beetje om te slapen.

Een uur eerder dan gepland landen we op Schiphol. Wind mee? De koffers zijn allemaal meegekomen en iedereen gaat nu echt naar huis. Tot Zwolle reis ik samen met Tjesca, Piet en Anje. En dan het laatste stukje alleen.

Het was een prachtige reis, veel mooie dingen gezien, veel buiten geweest, leuke mensen ontmoet en vooral veel plezier gehad. Maar thuiskomen is ook niet verkeerd. Adios!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Cor Lievendag:
    29 november 2018
    Welkom terug in het mooie frisse Nederland, dank voor je mooi geschreven avonturen en foto’s. Nu even nagenieten voor je!