Dag 6 Puerto Madryn

12 november 2018 - Puerto Madryn, Argentinië

Wat een prachtige dag weer!

Om 9 uur stappen we op mountainbikes voor een tocht naar zeeleeuwen. Die zitten ca 15 km verderop. Het eerste stuk is over een asfaltweg, die overgaat in een grindweg. Paar heuveltjes onderweg, maar het is te doen. Erg weinig ander verkeer wat erg prettig is.

Op het moment dat we bij de zeeleeuwen aankomen begint de zon te schijnen. De zeeleeuwen liggen in een baai. Vooral vrouwtjes met 'pubers'. Deze dieren zijn een stuk actiever dan de zeeolifanten van gisteren. Erg mooi gebied ook met ruige rotsen.

En dan weer terug fietsen. Toch best pittig. De zon brandt nu ook behoorlijk en het gehobbel over de grindweg lijkt ook heftiger.  Maar gewoon doorzetten en om 13 uur zijn we terug in Puerto Madryn.

We gaan met de hele groep lunchen bij het restaurant van gisteravond. Ik kies voor de specialiteit: coquilles. Superlekker! Wat hebben we het toch zwaar.

Daarna even pinnen. Dat is best lastig hier. We kunnen niet bij elke automaat terecht en bovendien vaak maar kleine bedragen met hoge bijkomende kosten. Maar we vinden nu een goedgezinde automaat. Dan inkopen door voor vanavond/vannacht. We gaan met een nachtbus. Gelukkig schijnt die luxer te zijn dan het vliegtuig. Het moet toch niet gekker worden ...

1. Olga Duijvestijn:
    13 november 2018
    Heerlijk die verhalen Sandra, lijkt net of we toch een beetje mee reizen.
  2. Fran:
    13 november 2018
    Prachtig daar! Zo leuk om iedere ochtend je belevenissen te lezen.
  3. M.P.L. VERBEEK:
    13 november 2018
    Leven als, dios en Argentina, en niet bij je dinero kunnen. Ja jij hebt het vreselijk. Ik zou niet willen ruilen. 😂
  4. Cor Lievendag:
    13 november 2018
    Zo, ik ben weer bij! Super om zo met je mee te reizen. Prachtig avontuur!
  5. Carina:
    13 november 2018
    En nog zadelpijn de volgende dag?
    Weer leuk om te lezen Sandra en dat het leven slecht is tijdens een reis dat weten we😂
  6. Harold Straat:
    13 november 2018
    Hoi Sandra, wat een mooie foto's heb je al gemaakt. Leuk om zo je belevenissen te volgen. Heel veel plezier nog!
  7. Sandra:
    13 november 2018
    @Carina, nee geen zadelpijn gelukkig. Hoewel ik daar wel bang voor was. Weer een meevaller dus